1.
Antrenorul
inițiază un interviu înainte de a se angaja în activități de învățare
profesională. Interviul ajută la construirea unui teren comun, la investigarea intereselor și preocupărilor și la stabilirea
unui raport între profesor și antrenor.
2. Profesorul și antrenorul dezvoltă în colaborare un plan pentru punerea în
aplicare a practicii pedagogice un plan care să ajute la îndrumarea observării
lecției.
3.
Antrenorul
oferă planul de lecție profesorului la oră, - profesorul observă și
înregistrează date conform ghidului de observare
4. Imediat după lecția model a antrenorului, profesorul facilitează o
conversație colaborativă și constructivă
5. Perechea inversează rolurile, profesorul predă lecția planificată și
încorporează elementele învățate în cursul celor trei etape anterioare. În
timpul lecției antrenorul înregistrează observațiile în rubrică.
6.
după
lecția profesorului, profesorul și antrenorul discută lecția, încorporând date
din rubrica de observație a antrenorului.
7.
Antrenorul
oferă sprijin continuu în realizarea lecțiilor și a tehnicilor pedagogice,
No comments:
Post a Comment